Uitnodiging reünie tafeltennisvereniging Combat Bleiswijk en Bergschenhoek ‘69

Vrijdagavond 9 juni 2017, vanaf 19.30 wordt in de tafeltennis kantine aan het Kievitspad 1 in Bleiswijk een reünie georganiseerd voor zowel oud leden, leden, adverteerders en donateurs.
Tijdens deze avond zullen onder het genot van een hapje en een drankje foto’s uit de oude doos gepresenteerd worden samen met tafeltennisactiviteiten. Ook zal een tipje van de sluier opgelicht worden over de viering van het 40 jarig bestaan van Combat in 2018!

Van de eerste tafeltennis activiteiten in Bleiswijk in 1972 tot de oprichting van DE BTTV op 10 juli 1978, de bouw van onze kantine aan het Kievitspad tot heden, er is veel gebeurd en dus te vertellen.

In 2013 hield tafeltennisvereniging Bergschenhoek ’69 op te bestaan. Een aantal leden zijn overgestapt naar TTV Combat. Hierdoor ‘voelen’ we ons de vereniging voor zowel Bergschenhoek als Bleiswijk en zijn de oud-leden van beide verenigingen van harte welkom.

Er zijn al volop aanmeldingen maar we hopen natuurlijk op meer, “te veel” kan niet in dit geval.
Heb je vragen en of opmerkingen of wil je je aanmelden voor de reünie stuur dan een mailbericht naar reunie@ttvcombat.nl. Geef bij aanmelding ook door of je interesse hebt om een toernooitje te spelen. Ook als er geen toernooi wordt gespeeld is er voor iedereen gelegenheid om tafeltennis te spelen.

En natuurlijk; kom je of ken je andere oud leden promoot dan deze reünie!
Dit kan onder andere heel gemakkelijk door in ieder geval de facebook pagina van Combat “te liken” en anderen via Facebook uit te nodigen. Stuur gerust ook deze uitnodiging door.

Tot de 9e !!

Het reünie comité, Gerard, Linda, Laurens, Christian, Rutger en Ronald