Bedrijvencompetitie – Inschrijven mogelijk!

Afgelopen najaar is de eerste Combat bedrijvencompetitie gespeelt. Een viertal teams deed enthousiast mee. Ieder team speelde 2 keer tegen de andere teams. Thermo Fisher Black werd de winnaar van de eerste competitie. Er zijn al verschillende teams die met de nieuwe competitie willen meedoen. Mocht je bedrijf ook interesse hebben om mee te doen, dan kan je je nu inschrijven, of je belangstelling laten weten. Laat het uiterlijk 1 februari weten wanneer je interesse hebt. Daarna wordt de competitie ingedeeld.
Het is een laagdrempelige competitie. Op de vrijdagavonden wordt de competitie gespeeld. Een team van drie personen speelt tegen een ander team van drie personen. Een team kan uit meer spelers bestaan, zodat niet iedereen al de wedstrijden hoeft te spelen. Op onze website www.ttvcombat.nl staat meer informatie. Voor aanmeldingen of vragen kan je contact opnemen via ons e-mailadres bedrijventoernooi@ttvcombat.nl. Op dit moment zitten wij in onze winterstop en gaan 11 januari weer open. Buiten de wedstrijdavonden om kunnen de deelnemers op woensdagvond vrij komen spelen. Wij zijn geopend op de woensdagen en vrijdagen vanaf 19:30 uur. Mocht je een keer willen komen kijken en/of spelen, dan ben je van harte welkom.