Bedrijventoernooi Combat van start

De bedrijvencompetitie is gestart! Vier teams hebben zich ingeschreven. Twee teams van Thermo Fisher, team Black (TF Black) en team Red (TF Red) en daarnaast Koppert Biological Systems en P.P.S. van Foam Studio. Op een avond speelt een team van 3 en bestaat de wedstrijd uit 10 partijen. De teams hebben allen zo’n 6 spelers, dus de spelers wisselen elkaar af. De competitie bestaat uit 6 wedstrijden, waardoor ieder team 2 keer tegen ieder ander team speelt.

Voor veel spelers was het een eerste kennismaking met een tafeltenniscompetitie, maar de spelers waren al snel gewend. We hadden een gezellig volle zaal. Vier competitiewedstrijden van Combat teams en dan twee wedstrijden voor de bedrijvencompetitie.

In beide wedstrijden werd een 10-0 uitslag neergezet. TF Black versloeg TF Red en Koppert versloeg P.P.S.. Van TF Red kwam John dicht bij een overwinning op Mark. Echter, hij bleef in de 5de game steken op 11-9. P.P.S. wist de tweede helft van de avond wel wat games te winnen tegen Koppert, maar het bleef bij losse games.

Van de verliezende teams hoorde ik een aantal keer een heel goede reactie: nog wat meer trainen en dan revanche nemen in de wedstrijd in de tweede helft van de competitie.

Komende vrijdag spelen de bedrijventeams weer. Het beloofd een spannende avond te worden. De twee koplopers treffen elkaar en TF Red speelt tegen P.P.S.

Op de website worden de standen bijgehouden. Deze kan je hier vinden. In hetzelfde menu, onder competitie/bedrijven kan je het schema zien en de persoonlijke resultaten.