Clubkampioenschap 2014 jeugd

Laurens Burger de nieuwe clubkampioen bij de jeugdspelers van Combat.

De jeugd van Combat heeft op woensdag 22 mei voor het clubkampioenschap 2014 gespeeld. 8 jeugdleden hadden zich aangemeld, een goede opkomst. De kampioen van de 2013, Lorenzo, deed dit jaar niet mee. Door de jeugd werd fanatiek en goed getafeltennist. Twee nieuwe leden van Combat, Karlijn en Youri deden voor het eerst mee. In de voorronde werden de plaatsen voor de hoofdronde bepaald.
Na mooie en spannende wedstrijden werd uiteindelijk door Morris en Pim voor de 3e en 4e plaats gespeeld. De wedstrijd werd door Morris gewonnen. De finale werd door Ron en Laurens gespeeld, Ron stond voor het tweede achtereenvolgend jaar in de finale, het werd een mooie spannende wedstrijd met lange rally’s en zeer goed spel.
Laurens speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen en werd met 11-8, 12-10, 4-11 & 11-7 de nieuwe kampioen. Beide spelers hebben een fantastische wedstrijd gespeeld.
De foto’s staan kan je HIER zien.

De uitslag is als volgt:
[1] Laurens, clubkampioen 2014,
[2] Ron