Combat 2 jeugd kampioen!

Na de kampioenschappen van de Combat senioren teams 1 en 2 is nu ook het jeugdteam 2 van Combat kampioen geworden. In de laatste en alles beslissende wedstrijd van het tafeltennisseizoen tegen TOV heeft Combat 2 het kampioenschap binnen gehaald.
Na 9 van de 10 speelronden stonden Combat en TOV, beide met 61 punten, op de eerste plaats. Combat had de uitwedstrijd verloren zodat er nu gewonnen moest worden. Beide teams waren behoorlijk gespannen en dat was ook in de wedstrijden goed te zien. In de zaal waren veel toeschouwers aanwezig om de teams aan te moedigen. Ook de teamgenoten Lucas Disseldorp en Wesley Jongejan waren erbij en moedigden hun team aan.
Mark Vollebregt en Pim Elting wonnen met moeite hun eerste wedstrijd waarna Kasper Wooning de 3e wedstrijd net niet won. Ook de dubbel werd nipt verloren zodat de stand na 4 wedstrijden 2-2 was. Pim en Mark wonnen beiden de volgende wedstrijden en maakten er 4-2 van. Kasper zijn volgende wedstrijd niet in winst omzetten waarmee de stand 4-3 werd. Hierna werd er door Combat niets meer weggegeven, Pim won zijn 3e wedstrijd waarna Kasper het kampioenschap binnen haalde door te winnen en de stand op 6-3 bracht. In de feest vreugde, die al snel ontstond, bleef Mark kalm en won de laatste wedstrijd waardoor de eindstand 7-3 werd.
Combat 2 is met 68 punten kampioen en promoveert naar de 4e klasse. Het nieuwe seizoen begint in januari en zal zeker spannende wedstrijden opleveren.