Combat bedrijventoernooi 2019

Een nieuwe traditie bij tafeltennisvereniging Combat. Na de succesvolle edities van vorig jaar, komt er dit jaar weer een Combat bedrijventoernooi. Wij nodigen u en uw medewerkers van harte uit om mee te doen.
Doet u ook mee? Er kan al worden meegedaan vanaf één deelnemer per bedrijf.

Kom gezellig een avondje deze prachtige sport spelen! Een leuke, sportieve en sociale activiteit.

Vorig jaar waren zowel de ervaren als onervaren spelers met veel plezier en inzet bezig. Op onze website kunt u het verslag en de foto’s van de vorige editie vinden:

Wie gaat er dit jaar de firma Promax van de overwinning afhouden??

Wanneer:vrijdag 10 mei 2019
Aanvang:20.00 uur
Waar:TTV Combat, Kievitspad 1 Bleiswijk (= sporthal bij Anne Frankschool)
Aanmelden bij:bedrijventoernooi@ttvcombat.nl
O.v.v:Na(a)m(en) + e-mail + speelsterkte (onervaren, camping, competitie)

Voor een bijdrage van € 5,00 * per deelnemer krijgt u het volgende:

• – Deelname aan het bedrijventoernooi;
  • – Koffie / thee bij aankomst;
  • – Gratis hapjes gedurende de avond.
    (* Voor sponsoren en adverteerders is het toernooi gratis en wanneer u dit jaar adverteerder wordt van onze vereniging krijgt u uw inschrijfgeld terug)

Combat bedrijventoernooi een leuke, sportieve en sociale activiteit voor u en uw medewerkers!

Inschrijven kan tot uiterlijk dinsdag 7 mei. We werken met een maximum aantal deelnemers, inschrijving is op volgorde van binnenkomst. Wacht daarom niet te lang met inschrijven!

Hou onze website www.ttvcombat.nl en onze Facebookpagina in de gaten voor de laatste updates.

Wij hopen u te mogen begroeten op onze vereniging. Mocht u vragen hebben dan kunnen deze ook via ons e-mailadres gesteld worden.

Met vriendelijke groet,
Joost Ammerlaan, Matthijs Snijders, Ronald de Gier

Hieronder is de uitnodiging te vinden:
Uitnodiging

Hieronder is het inschrijfformulier te vinden:
Inschrijfformulier

Winnaar editie 2018 – Promax:

Winnaar editie 2017 – Koppert