Oefenwedstrijden

Klaar voor het nieuwe seizoen!

Vrijdag 20 januari was het gezellig druk op de vereniging. Een week voor aanvang van het nieuwe seizoen heeft iedereen er weer zin in.
We hadden een viertal leden van TTV Pijnacker die een vriendschappelijke wedstrijd speelden tegen een 4-tal van onze leden. Jaap, Stef, Kimberley en Peter gaven goed tegenstand tegen Kees, Ed, Cor en Lisette. Echter er bleek wel meer ervaring in het team van Pijnacker te zitten. Pijnacker won met 14-4. Er zaten veel leuke, maar ook spannende partijen bij. Voor Kimberley en Peter was het vooral een mooie oefening. Zij gaan komend seizoen voor het eerst samen in de duo klasse spelen. Kimberley heeft in ieder geval geleerd om goed gebruik te maken van Let-ballen.
Verder werden er nog 2 7-kampen gespeeld. Dit waren allemaal Combat leden, aangevuld met Sabine van TTV Play Fair en Nico, die weer zijn batje tevoorschijn had gehaald. Harmen werd ongeslagen eerste in zijn poule, gevolgd door Joost en Rutger. In de andere poule won Gerard voor Sabine. Gerard staat weer enthousiast achter de tafel na afgelopen najaar door een blessure niet te hebben kunnen spelen.
We zijn weer klaar voor het nieuwe seizoen!