Thermo Fisher black wint eerste Combat bedrijvencompetitie

Er zijn mooie tafeltenniswedstrijden gespeeld in de bedrijvencompetitie. Vanaf de eerste wedstrijd tot de laatste wedstrijd waren de deelnemers vol enthousiasme. Vier teams die allemaal 2 x tegen elkaar speelden. Eén wedstrijd kon helaas geen doorgang vinden, maar dit had geen invloed op de einduitslag.
Aan het begin van de competitie leek het een strijd te gaan worden tussen Thermo Fisher Black en Koppert. Beide wonnen hun eerste wedstrijd met 10-0. In de tweede wedstrijd nam Thermo Fisher al afstand door met 8-2 van Koppert te winnen.
De tweede onderlinge wedstrijd werd 5-5. Koppert deed dus wel wat terug, maar Thermo Fisher liet in de andere wedstrijden tegen Thermo Fisher Red en P.P.S. weinig punten liggen.
Tijdens de competitie werd op de woensdagavonden door sommige deelnemers goed getraind. Dit was ook terug te zien in de wedstrijden.
De eindstand van de competitie is hier te vinden. In hetzelfde menu (competitie > bedrijven) zijn de wedstrijduitslagen en persoonlijke resultaten te vinden.
Er lijkt voldoende belangstelling om komend voorjaar weer een bedrijvencompetitie op te starten. Mocht je ook interesse hebben, kom gezellig langs op een woensdag- of vrijdagavond. Of stuur een e-mail naar bedrijventoernooi@ttvcombat.nl en dan kan je meer informatie krijgen.