Thermo Fisher Team Black wint de voorjaarscompetitie

De bedrijvencompetitie dit voorjaar is afgerond. Gedurende de competitie werden ruime uitslagen neergezet. Tot de laatste avond had Team Black geen punten verloren. Team Yellow bleef wel in het spoor van Team Black. Daar achter volgde Team Green en Team Red. Gedurende de competitie was er nog geen wedstrijddatum gevonden voor de partijen tussen Yellow en Black. Hierom werd er een extra avond toegevoegd, waarop ze twee wedstrijden tegen elkaar speelden. Dit werd hiermee gelijk een finale. Voor Yellow een zware opgaaf, want ze moesten 4 punten inlopen op Black.

In de eerste wedstrijd waren veel spannende partijen. Nasro van team Yellow zette gelijk de druk erop bij Vanessa van team Black door de eerste game te winnen. Vanessa kwam daarna goed terug en wist het eerste punt binnen te halen. Daarna trok Anil van team Yellow de stand tegen Mark recht. De dubbel werd hiermee een vrij cruciale partij. In games werd het 2-2 met telkens minimale verschillen. In de vijfde game wisten Vanessa en Mark goed door te zetten en de partij te winnen.
Hierna wonnen Anil en Mark hun partijen en eindigde de eerste wedstrijd met 3-2 voor team Black.

In de tweede wedstrijd hadden ze daarmee nog 1 punt nodig voor het kampioenschap. Anil won nog wel zijn eerste partij. Door de volgende 4 partijen te winnen werden Vanessa en Mark overtuigend kampioen.