Gotcha

Elke Vrijdagavond om 20.00 uur wordt bij tafeltennisvereniging Combat het nieuwe Gotcha Toernooi gespeeld.

Dit toernooi, dat openstaat voor leden én niet-leden, is opgezet om alle sterktes eerlijk tegen elkaar te laten strijden.

Er wordt bepaald hoe groot het sterkteverschil is, om vervolgens de laagst geklasseerde speler te laten beginnen met een voorsprong.

Je mag iedereen uitdagen en zoveel wedstrijden spelen als je wilt. Je hoeft dus alleen te spelen als het jou uitkomt.

Heb je gewonnen dan is het Gotcha, en worden er punten toegekend. Als je meedoet heb je in ieder geval een punt voor je deelname. Voor elke winstpartij komen er punten bij. Aan het einde van het seizoen worden de punten opgeteld en hebben we een winnaar.

Kom eens kijken of speel een potje mee. Onze teams uit de competitie spelen ook thuis, dus het is altijd gezellig druk.

Ons adres is Kievitspad 1 te Bleiswijk in de gymzaal achter de de Anne Frank school.