Wedstrijd verslag DUO 3 speelronde 8

De trouwe supporter van Duo 3 heeft deze week een stukje geschreven:

Mijn naam is Wim Blanken, geboren: ja, op: zeg ik niet en ik vervang Fabian als schrijver van dit stukje over duo 3, daar hij in aanmerking komt voor de AKOliteratuurprijs en van zijn uitgever niet elders mag publiceren.

Hij heeft mij overgehaald met de toezegging, dat ik voortaan van de 11 setjes op woensdag er voortaan 2 ipv 1 mag winnen! Vandaar dat ik nu op de zevende dag van een drukke week zit te pennen.

Probleem is, dat ik alleen de thuiswedstrijden heb gezien, daarvan de uitslagen niet/nauwelijks heb onthouden en de uitwedstrijden al helemaal niet. Wel dat Linda alles wilde spelen en zelfs vanuit Glasgow de Noordzee is overgezwommen, toen er een vliegstaking of zoiets was.

Vers in mijn geheugen de wedstrijd van vrijdag j.l., verloren weliswaar met 1-4 van de nummer 1 met grote voorsprong, maar waarbij Linda twee wereldpartijen speelde en Fabian twee europapartijen. Heerlijk om te zien, om daarna ook nog oud B69-lid Janneke Spaan na 17 jaar te ontmoeten en te begroeten? als nieuw Combatlid. We hebben samen alvast ingespeeld.

Nu dit epistel nog naar Fabian emailen, als dat tenminste lukt, want hij blijft de hoofdverantwoordelijke. Huidige stand van het team: 4e plaats.